onsdag, april 11, 2007

Myspace, yourspace, youreface, myface, shitface, myshit, shitspace, shitbook, mybook, spacebook, bookspace, facespace.

Jeg har fått Facebook. Men ikke MySpace.
Der går grensa.
---------------------------


Også har det vært ferie. Med alt det gode og det dårlige det innebærer. Eller, meste bra, selvsagt.
Men nå er man da tilbake til Trondheim.
Som man pleier å si; alt var ved det samma gamle. Men neida, ikke nå. Alt var helt annerledes her nå. Det var ikke lenger varmt, det var kaldt. Det var ikke lenger vår, det var vinter. Og det var ikke lenger bart på bakken. -Det var snø.
Masse, masse snø.

Fuck, tenkte jeg. Skikkelig fuck.

Idag har jeg vært på skola.
På skola har jeg jobbet med et storformatkamera. Det er omtrent på størrelse med en bil, og er rimelig vanskelig å forstå.
Og etter skola kom Synnøve på besøk. Vi gjorde egentlig absolutt ingenting. Så på televisjon.

For å mimre om da tidene var akk så mye bedre, som de ofte var i ferien, legger jeg ut litt bilder fra hytteturen i ferien.

God tider.














Ingen kommentarer: