søndag, mai 06, 2007

Livet mitt fortsetter selv om jeg ikke nødvendigvis blogger.

Ja, bloggen min har blitt kjedelig.
Jeg vet det.
Og jeg skylder fortsatt på Facebook.

Så ofte, ja akk så ofte tar jeg bilder av spennende og mindre spennende ting som skjer. Også tenker jeg "Ja, dette skal blogges for alle penga." Men så gjør jeg jo nesten aldri det.
Og det er ikke bra.
Så derfor tar jeg et sjau nå, og blogger en hel del bilder som er tatt i det siste. Dvs. rundt den siste måneden.


Eirin skadet hånden sin på nachspiel etter å ha hoppet ned fra en bardisk og tatt seg imot på en skrue på veggen.


Det endte med legebesøk, 13 sting og så rett tilbake på nachspiel. Hva kan man si? Eirin er en harding!


Vi hadde vårrengjøring for litt over en måned siden. Plutselig satte vi igang, og steriliserte hele leiligheta. Jeg tapte i "om-å-gjøre-å-si-"ikke-jeg"-fortest mulig-konkuransen". Derfor måtte jeg rengjøre sluket i dusjen.
Det var kjipt.


Full fres på badet under rengjøringen. Hyller ble skrubbet, og alt av hud og hårpleie endte i vasken.


Jeg har fått meg sykkel! Fant den i en container, og tok den med hjem. Alt som skulle til var litt luft i dekka, så var den så god som ny. Ihvertfall nesten. Derfor pussa jeg den også med stålull, vaska den med svamp med innebygd såpe og voks, og skrudde og stramma litt her og der. Nyydelig!


På fredag hadde gode, gamle Karoline bursdag. Og jeg var bedt på kake, brus, potetgull, ostepop og kaffe.
Skikkelig stas.


Hurra!


Mer hurra!


Denne helga kom Lise F.K. fra Alta på besøk. Hun gikk på folkehøgskolen vår, og bodde hos Idun og Håkon på Solsiden.


Vi var på H&M, også fant vi fine briller.


Skikkelig seriemorder-look.




Idag har vi hatt visning i leiligheta våres. I går kveld la jeg den ut på hybel.no.
På torsdag er det ny visning. Håper noe vil ha den.
Tipper den, den er ganske så fet!


Jadda!




Kjøkken ja. Mhh...


Bad!


Gang-gang.


Øyvind og jeg var på Bunnpris her en kveld. Jeg handla for 250 kr. Øyvind kjøpte en skinke-tubeost.
Det er forskjell for folk.


I forrige uke var jeg, André og Mathias vitne til dramatikk utenfor Samfundet. Det hadde vært slossing mellom en ukjent og en drosjesjåfør. Jeg hadde tilfeldigvis kamera med, og tok litt bilder. Desverre var det ingen aviser som ville ha bildene mine. Selv om det sto om det i avisa dagen etter. Typisk!

3 kommentarer:

Kine sa...

Så fint med masse bilder! Det må du gjøre oftere! Jeg hadde villet hatt hybelen deres hvis jeg skulle flyttet til Trondheim! Fiiine bilder altså :)
Noe annet enn de du finner på finn.no for å si det sånn.
:)

Anonym sa...

Eg er sexy med dei brillene, jammen.

Anonym sa...

Tenk so kult viss kjøkkengolvet vårt virkelig va so usymmetrisk... Då hadde da nok ikkje vore stress å leigd ut. Idun, du va virkelig hot!