søndag, juli 22, 2007

Gifteklar

Idag er en sånn dag da man ikke gjør noe fornuftig. Og når jeg satt/lå i sofaen i stad og så på en dårlig serie, og det dukket opp en sang i bakgrunnen som sang "this is your life", ble jeg litt emo.
Men det er ikke bare min skyld. Bare delevis. Det er fortsatt ikke så veldig mange folk i Hamar, og mange er opptatt med sitt.
Og det forstår jeg jo.

Ok, nei, jeg er ikke helt gifteklar. Men hvis Gregory Crewdson hadde sagt at jeg kunne være assistenten hans hvis jeg giftet meg med han, hadde jeg mest sansynligvis sagt "okey, mr. Crewdson, (for det er det jeg ville ha kalt han), that is okey".

Så hvis noen en dag, sånn helt plutselig, finner ut at de har lyst til å gjøre meg glad, så er det en god idé å kjøpe boka "Gregory Crewdson 1985-2005" til meg.









2 kommentarer:

Åsmund sa...

Jeg tror nesten dere måtte ha adoptert meg..!

Anonym sa...

Ja, vi hadde mest sansynligvis gjort det, Gregory og jeg.