onsdag, september 05, 2007

Mr. CoffeeMan

Jeg har inngått en avtale med Easy24. Den innebærer at jeg kan drikke så mye kaffe jeg vil helt frem til år 2008. Den innebærer også 49 kroner og en metallkopp. Men ikke bare inneholder den det, den inneholder også kaffe. Men ikke sånn kaffe som jeg liker best, og tenkte at jeg kunne kose meg med til skolen hver morgen.
For aller helst ville jeg fylle den med Kaffe Latte og alt slags godt. Men i stedet viste det seg i ettertid at det var en egen "kaffeavtale-knapp" som man måtte velge når man hadde inngått denne kaffeavtalen.
Æsj, kjip, sur kaffe.
Slettes ingen Mocca eller Latte. Jeg føler meg lurt.


Ja, også har vi mere fashion om dagen. Men blitz på location. Undertøy eller badedrakt.
Slik ble mitt bilde. Ikke helt fornøyd, men det ble da noe tilslutt.

Nå må jeg stikke. Har helt glemt å spise mat idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fin jente!
så dum du er som kjøpte sånn kaffe-avtale da..
på stattiol får du velge mellom alle typene.

Anonym sa...

Veit. Vi angrer. Karina og jeg.