tirsdag, desember 25, 2007

24. desember / Juleaften/ Endelig kom julen til Ottestad

Ja, god jul! Alle sammen!
Har gått helt tom for hemmeligheter, så idag blir det ingen. Derimot blir det bilder. Den siste tiden har jeg bodd i et eventyr. I hvertfall ser det slik ut. Ute er alt hvitt, litt som inne i klesskapet i den først Narnia-filmen. Det er fint å se på, men veldig vanskelig å få pent på bilder. Slik ser det ut når jeg ser ut av vinduet mitt.

Og så kom juleaften da. Vår lille familie var samlet, og jeg fikk vondt i magen fordi jeg hadde spart opp plass til ribbe hele dagen. Bilder fra juleaften:



Bror




Det ble satt på en Tom Jones-cd som pappa fikk i julegave av meg. Det resulterte i dansing.


Mamma danser



2 kommentarer:

Gothenburg Stories sa...

herregud så søt du er

Anonym sa...

Enig!