torsdag, februar 14, 2008

Valentinernes dag

På barneskolen fikk gutta valentines-kort av jentene på akkurat denne dagen. Det er ikke helt sånn det foregår nå lengre, men det er kanskje like så greit. Vi har blitt voksne, selvstendige og etablerte.
Venner av meg har fått barn, blitt forlovet og fått samboere. Det er faktisk ganske rart. Jeg er ikke forlovet, men har det ganske så bra allikevel.

I de siste dager har jeg drevet med kjendisportrett, og til min store overraskelse løser det seg alltid. Og 3 modeller, 1 location, 3 blitzer, 1 stylist, 1 selskapskjole, 2 dresser og 8 hunder senere, er bildet klart.

På mandag reiser vi til Afrika. Nærmere bestemt Marokko, og enda nærmere bestemt Marrakech. Det blir bra. Før jeg reiser må jeg bare klare å riste av meg den lille forkjølelesen som ligger å lurer.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor er de to siste hundene?

Anonym sa...

De er på et anna bilde:) De så litt anderledes ut de to siste, så jeg droppa å ha de med!