mandag, mars 31, 2008

Den beste dagen

Idag har jeg vært dyktig elev, og jobbet med prosjekter utenfor skoleoppgavene. Og som om det ikke var nok, tok jeg også mange av bildene med film. Ikke digitalt.
Det har vært strålende vær, vi har spist og kosa vårs i noe sånt som 15 grader i skyggen. Og som om det ikke holdt, har både Aftenposten og Dagbladet sagt at de kunne tenkte seg at Heidi og jeg tok bilder for dem i Paris.

Øyvind er en flott kar, og gjør seg godt på bilder. Håper det går bra at jeg slenger rundt meg med bilder av karen ikledd sminke og fake øyevipper.
Dette er en liten smakebit av det jeg har jobbet med idag.



3 kommentarer:

Anonym sa...

HA HA HA HA HA HA HA, praktfullt!

Anonym sa...

D I G G !

Anonym sa...

Ligner på Kristoffer Joner på bildene. Cathrine.

PS. De var knall