fredag, april 18, 2008

Sånn går nu dagan

Det nærmer seg sommer, og mens Grand Prix-sangen til Idol-Maria setter seg på hjernen min, lever jeg livet videre sånn som jeg ser det som ok å leve det.
Idag tidlig ble jeg nærmest vekt av en melding fra Oktan Reklame i Trondheim. De lurte på om jeg, sammen med Elisabeth i klassen og Ingvild i klassen under meg, ville ta bilder til den nye SIT-brosjyren. Etter en kort breefing klokka 12.30 idag, fant vi ut at det hørtes spennende ut.
Oktan har laget en reklame som jeg synes jeg veldig fin. Den kan dere se her: http://www.oktan.no/index.php?section=000071

Så i disse dager blir det mye å gjøre. Både med kunst-i-det-offentlige-rom-oppgave, SIT-brosjyre og ikke minst snart eksamen. Samtidig som alt dette skjer, må man huske på at man skal ha det artig. For det er liksom det det handler om. Å ha det artig, og ikke bekymre seg så fælt.
Sikkert derfor jeg utdanner meg som fotograf. Man må jo nesten bare gjøre det man har lyst til. Og ikke tenke over at man kanskje ikke får seg den enkleste og best betalte jobben i verden.
Ettter at Mari fikk en kvartlivskrise her tidlig en morgen, og fant ut at man jo virkelig ikke bare kan bli fotograf, fant vi ut at man nesten bare må prøve.

I kveld er det 90-tallsfest på Brukbar/Supa. Alle hjerter gleder seg.

Rar mann, stakkars katt.


Dette er en tjukk katt.
Jeg liker best hunder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha fyfaen, feiteste katten.