torsdag, mai 01, 2008

Stor dag

Knoppene spretter, og våren er godt og varm. 1. mai ble feiret med gratisfrokost sammen med masse eldre, kristne mennesker i Ilen Menighetshus. Litt fyllesjuk, men formen økte likt med inntak av eggerøre, potetsalat og salat med fetaost.


I går var det sprell i Ilaparken, og jeg synes å huske at jeg syklet på to sykler samtidig. Vi endte på Brukbar, og deretter brukte jeg og Heidi to timer på å komme oss hjem.
Men det er sånn det må være nå i disse dager. Nå, akkurat da eksamen starter. Det er skremmende, men det går vel alltid bra med det også.
Pleier liksom å ordne seg.


Med dette feirer jeg blogginnlegg nummer 200! Dere kan gratulere om dere vil, men veit ikke helt om det er noe å juble hurra for. Hvis dere absolutt skal rope hurra for noe, så la det være på grunn av 1. mai.
Dette blogginnlegget var ikke mye å skryte av. Nei, rett og slett litt kjedelig, synes jeg.

1 kommentar:

Anonym sa...

hurra!!
gratulere