fredag, juli 10, 2009

Sett og hørt på Steinerskolen

Ja, jeg er et stolt steinerbarn! Men alle disse navna tar jo helt av! Ragnhild og jeg brukte litt tid på å gå igjennom steinerskoletelefonkatalogen 08/09. Her er noen navn som dukket opp underveis:

Tind, Alinda, Thijs, Relina, Bård Aske, Solomon, Jaran, Trym, Lois Fernando, Ylva Aske, Erle Cyrielle, Fiva, Erik Agathon, Eden, Akbar, Natanael, Aimé Evita, Gijs, Undis, Sid Ismet, August, Bjarke, Tomha, Gjest, Ayla, Semming og Gaia.

God stemning!

7 kommentarer:

Anonym sa...

det er virkelig ingen som kaller ungene sine for Gjest vel?! Foreldre ass

Joachim sa...

Å joooda! Vi tenkte litt på at håndkledet hans sikkert alltid ble brukt av gjestene. Siden det sikkert står "Gjest" på en merkelapp over det. Kjiiipern!

Nalina sa...

gest er jo et fett vikingnavn! hilsen nalina fra steiner'n.

Marie Haakstad sa...

Gjest (bårdsen) var i tillegg en av de store norske forbryterne engang på 1800tallet. og dessuten satt jeg barnevakt for han i mange år. gutten fra steiner´n altså, ikke forbryter-Gjest. Tøfft navn, tøff gutt - men litt kjipern med de håndklene. :D

Joachim sa...

Hehe! Ja, søstra di nevnte at du tidligere hadde vært gjest hos Gjest. Boo-Yaa!

Anonym sa...

Heiheihei....Hvordan ville verden blitt hvis alle skulle hete Randi, Kjell og Pergut, hehe. Men litt av et knippe, det må jeg si:P

Sunniva, you know who.

Astrid Sofia sa...

ylva og bård aske er mine tantebarn. ders mindre søster heter embla. barskt.