torsdag, desember 31, 2009

Takk for 2009



Hva det siste tiåret har gitt meg blir altfor mye og komplisert å skrive om. Hva som har skjedd det siste året derimot, kan muligens kuttes ned til noen få linjer.



Jeg vil takke Lånekassa for at jeg fikk bli i Paris, at jeg oppdaget at det finnes flotte mennesker fra alle verdens land, men at det også finnes mennesker som ikke er så flotte som man i utgangspunktet skulle tro at de var. Takk til en leilighet med soverom på kjøkkenet, -en leilighet som muligens vil gjøre meg enda mer fornøyd med fremtidens leiligheter. Jeg vil takke for at jeg fikk såpass mye tid til å tenke, fundere og kose meg i Paris, at jeg kom tilbake til Norge med 500kroner i overvekt, nye venner, mer mot og et enda bedre og større hjerte.



Jeg fikk ikke bare et større hjerte, men også større mandler. Så takk til legene som ga grønt lys for å fjerne de først som sist. Jeg vil takke Norge som tok meg imot med åpne armer, en liten barnehage som ga meg jobb da jeg trengte penger, og 3 av verdens flotteste mennesker som ville bo sammen med meg på ca. 70 kvadratmeter.



Jeg vil takke for at de samme, gamle, fantastiske norgesvennene mine ventet på meg da jeg tilslutt kom meg til Tigerstaden. Selv om noen hadde valgt å flytte til utlandet. Jeg vil takke for at Oslo ga meg enda flere venner og bekjente, svette dansegulv, helsprø netter, spennende opplevelser og nye impulser. Lady Gaga og Beyoncé som ga meg rytme i kroppen og Cava som ga meg bobler i hode.



Det blir ingen store nyttårsforsetter i år. I motsettning til størsteparten av norges land, har jeg ingen forsetter om at jeg skal starte å trene, spise sunnere eller være mer generøs. Jeg hadde ett eneste i fjor, og det klarte jeg å holde. Derfor har jeg valgt meg ut ett for 2010 også. Men hva det er, har jeg ingen planer om å skrive her.



Ønsker alle et riktig godt nytt år, og at 2010 kommer til å inneholde akkurat det dere vil at det skal.

Bildene er lånt i øst og i vest, håper på ingen søksmål.



2 kommentarer:

Sunniva sa...

Så fint år:D

anna sa...

kjaerlighet.