tirsdag, mai 31, 2011

Out of life



Alle elsker meg. Mer blogging, sier Siggerinos, min aller mest hengivende fan. Men Siggerinos, du må vite at livet mitt også eksisterer utenfor wold wide web og blogger.com. Og det vet du. Mest av alt fordi du som regel pleier å møte meg i IRL.

Akkurat nå består livet mitt av å klage på været, drikke kaffe, flytting til St. Hanshaugen og lesing til eksamen. I tillegg har jeg svært sparsom tilgang til internett.

Dette får bli dette til neste gang. Jeg dykker tilbake inn en verden av sykdomslære, farmakologi, psykologi, etikk og smittetiltak. Catch you on the flip side.

3 kommentarer:

Nalina sa...

Er du på Hamar-flipside i sommer eller? :)

Joachim sa...

Skal jobbe frem til andre uka i juli. Så tenker jeg meg på ferie. MEN jeg må vel få til en liten tur vel :)

Sunniva sa...

veldig gode notater da:)

ses på haugen. Det er godt at noen vet hvor en skal bo gitt:P