tirsdag, august 07, 2007

Je suis a Paris maintenant!

Bonjour filles et garçons!

Ja, som titelen tilsier, er jeg i Paris for oyeblikket. Og du verden for en by! Skulle vel egentlig onske at jeg kunne ta med alle mine naermeste, og flytte hit.
Det er ikke saa mye mer aa si, alt er bare fryd og gammen, i dag har jeg kjoept meg Lomo-kamera med fisheye-linse, vi har sett Eifel-taarnet, Louvre var stengt, var paa gigantisk utendoers marked i gaar. Jq, alt man kan oenske seg.
Hotellet vaeres er saa-som-saa, med en litt arrogant mann i resepsjonen som ser ut til aa jobbe der baade dag og natt i mange dager i strekk.
Ellers klarer jeg aa gjoere meg godt forstaatt med fransken min, noe jeg er svaert saa fornoyd med.
Det gaar mye i "une baguette avec fromage, si'll vous plaîte", og den slags.

Kort oppsumert; jeg haar det aldeles staalende!
La vie, ce-est trés bien! Eller noe saant.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så bra at du "haar det aldeles staalende"!

Du kan faktisk skrive "har" uten to a'er :) tjohei