tirsdag, september 25, 2007

Living la vida loca

Dette har skjedd:

-Fortsatt ikke internett hjemme, 4-6 ukers ventetid.
-Ferdig med fashionkurs.
-Startet med dokumentarkurs.
-Karina har reist til Paris.
-Øyvind jobber for Uka '07 døgnet rundt.
-I går kom Caroline på besøk sammen med en sjokolade.
-Jeg har lyst til å reise til Oslo.
-Har fortsatt ikke blitt satt opp på mer jobbing på Elite Foto.
-Bruker mer penger enn det som kommer inn.
-Har nytt kamera og utstyr. Det kjennes godt å ha en 5D.
-Blitt bitt av basillen, og låner stadig gratis DVD'er på biblioteket.
-Har begynt å lese "Mannen som elsket Yngve".
-Har mer lyst til å reise enn vanligvis.
-Trives på skola.
-Har fortsatt ikke fryser i leiligheta, skulle ønske vi hadde det.
-I dag er det perfekt høst. Varmt, sol og gule blader.
-Jeg og Karina skal på Muse-konserten i Trondheim.
-Jeg og Øyvind skal på Marilyn Manson-konserten i Oslo i desember.
-Jeg og Karina og mange andre skal på Oktoberfest i Dødens Dal med bla. Rednex. Øyvind var treg, og det ble utsolgt.

Nå må jeg stikke, skal inn å snakke om læreren om hva pokker jeg skal finne på å ta bilder av.
Slit.

1 kommentar:

Anonym sa...

åja!!! rednex!!!!