tirsdag, mars 11, 2008

Drømmedag!

Idag har det vært en fantastisk dag. Helt utrolig, rett og slett. Og det er godt å komme seg til sengs, vel vitende om at dagen idag. -Den har vært super.

Dette har skjedd:

-Sov lenge, spiste egg til frokost, og dro på café med Mari for å brainstorme om oppgaven våres.

-Mona, assistenten til fotograf Lasse Berre ringte meg, og lurte på om jeg ville være modell for Lasse. Jeg sa ja, og det endte med at jeg sto i olabukse og blå skjorte, og spilte fiolin. Reklamen skulle brukes for Fokus Bank, og jeg skulle få penger for jobben.

-Deretter dro jeg hjem til Nrk P3-kjendis Else Kåss Furuseth, for å ta bilder av hu. Vi lagde muffins, lo så nesten tårene trillet, hun kledde seg ut som en engel-prinsesse, og jeg tok bilder. Tidenes drømmeperson å ta bilde av. Skikkelig hyggelig, og det var nesten litt synd å dra hjem. 2 1/2 time etter at jeg kom. I morgen skal jeg møte henne igjen, oppe på Nrk.
Det blir kjekt. Hun, og venninna hennes, synes jeg var en kjempeflink fotograf.
Som hun sa: Agnete Brun, eat your heart out.

-Så dro jeg hjem, spiste kald pizza og kalde muffins med biter av Stratos. Og oppdaget at jeg hadde fått en mail av Håkon Stuler, der det var med et forslag om hvordan hjemmesiden min kan se ut. Den så innmari bra ut, og smilet om min munn vokste ytterligere.

Takk til dagen. Den var god!

Ingen kommentarer: