lørdag, juli 19, 2008

Living la vida loca

Endelig er det helg, og tiden er inne for å sove lenge, dra på fest og klippe plenen. Jeg sitter i joggebukse og ser på enda en dokumentar om Lady Diana. Venter på at lørdagsgrøten skal bli ferdig, og på at jeg snart er nødt til å starte med klippinga.
Idag fikk jeg brev fra samordna opptak der det sto at jeg fikk lov til å studere fransk mens jeg bor i Paris.
Så dermed er jeg ett steg nærmere Eiffeltårnet. Da satser vi bare på at Heidi også snart får brev der det står det samme.

Kan disse to blonde skandinavierne klare seg alene i Paris?

Forresten så jeg Hairspray nok en gang her en kveld. Hos Ragnhild. Men denne gangen var det ikke jeg som tok intiativ til å se den, men selvsagt, det var ikke meg imot. Bjørn likte den også veldig godt, og alle ble i godt humør.
Jess!

1 kommentar:

Heidi og Caroline sa...

lets make this happen!