lørdag, februar 28, 2009

Ingen respons

Jeg hørte aldri noe ifra American Apparel. De skulle ringe, men gjorde det ikke. Det irriterer meg litt. Men, nå får vi satse på at bedre ting er i vente.
Hjemme i Norge, hos mamma og pappa, ligger det en bok og venter på meg. Jeg gleder meg til den kommer seg til Paris. Det er artige tegninger av islendingen Hugleikur Dagsson.
Stygg humor på sitt beste.






Btw: I dag har vi hatt 15.5 grader. Jeg har ligger under skyfri himmel, i Paris`høyeste park, Parc de Belleville. Der har jeg kost meg i Ida sitt selskap med brus og høytlesning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du er heldig som skal få den boka, for den synes jeg også er morsom. PS husker ikke hva det egentlig var jeg ville svare på. det var noe med den første delen av innlegget, men det klarte jeg å glemme på vegen. får lese det en gang til...

Anonym sa...

nå husker jeg hva det var, det var det at du må jo ringe dem! mas = jobb!

Maysan sa...

Enig, syntes du skal ringe de.... for å "sjekke om de kanskje har mistet nr. ditt??" hehe