lørdag, juni 13, 2009

Kommer sterkere tilbake

I morgen reiser jeg til Tigerstaden en liten tur. AC/DC-konsert og Osloliv ellers skal underholde meg et par dager. Jeg merker at jeg også har tatt delvis ferie fra bloggen. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg tror at den syke kontrasten til bråkete og livfulle Paris har dratt alt av kreativitet, energi og fortellerglede ut av meg.
Vi får bare satse på at det kommer tilbake.

Imens kan de som vil, høre litt på det jeg hører mest på om dagen.


Eneste Manson-sangen fra den nye skiva som ikke er en total skuffelse.


Dytter meg hardt tilbake til hvordan det er å være samboer med Heidi.


Susan/Susan Boyle sin skyld. Takk i helvete! (Men kjekk sang da)

5 kommentarer:

Nalina sa...

var du med i koret da vi sang den sangen ell?

Joachim sa...

Nei! Sang man den? Pokker, der gikk jeg glipp av noe!

heidi sa...

sakn.

susidus sa...

Do you hear the people sing all over the place i Paris' gater. Dét du!

Jeg savner deg Joachim!

Joachim sa...

Ditto!