torsdag, mars 18, 2010

Klær og denslags

Jeg har en venn som lager klær. Jeg er vant til å kalle han Andreas. Men plutselig er han omringet av masse mennesker som kaller han Benjamin. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal si. Det jeg derimot kan si, er at han lager veldig fine klær. Og at jeg fikk ta bilder av de. Og jommen var det ikke Pål Luis som skulle være modell. Pål og jeg havner som regel på samme utesteder i helgene.
Liten verden.

Photoshooten var alt anna enn planlagt. "Jaja, hva har vi her da mon tro? En gammel prosjektor? Ja, la oss bruke den. Så legger vi på litt stoff, og ser hva som skjer."






4 kommentarer:

Siggen sa...

Oj så fint da gitt, og så fin jakke, fins den til jenter også? har lyst til å kjenne på den!

Sunniva sa...

Fine bilder da du. Men, andreas, som i mr. T?

Joachim sa...

Som i mr. T! Takk, det finnes nok bare én jakke. -Og den er til gutter

runaaa sa...

du er så flink!