søndag, mai 02, 2010

Alt mellom himmel og jord

Jeg merker tydelig at antall blogginnlegg i uka går opp og ned som en berg-og-dalbane. For tiden har jeg lyst til å gjøre alt anna enn å sitte å skrive. Jeg har det fint, men mangler inspirasjon til å komme opp med noe som er enten morsomt eller interessant. Eller provoserende. Eller i det minste litt nyskapende.

Det har vært helg. Det har vært fritid, leketid, særiøstid, tulletid, artigtid, tid på grensen, tid i senga, øl, cava og nachspiel. Det har vært sene frokoster, lyse morgentimer, sol, regn og alt i mellom. Det har vært et helt nachspiel oppi en kjempeseng helt til en beboer kom for å skjelle oss ut. -og enda litt lengre. Det har vært latter, desprasjon, sang og musikk. Kaffe, 1. mai og mingling på høyt nivå.

Jeg vurderer å legge meg inn for schizofreni. Den personen som heter Joachim og som lever i helgene, er på alle plan en helt anna person enn den Joachimen som skifter bleier og duller med småbarn dagen lang.

Og godt er det.

Ingen kommentarer: