tirsdag, juli 06, 2010

God natt

Jeg vet ikke hvorfor jeg nå skriver igjen. Jeg har egentlig ikke noe stort behov for å skrive noe som helst, men allikevel gjør jeg et forsøk. Dagens, ukens og månedens blogg reflekterer på ingen måte livet mitt.
Bloggen er trist.

Et år har gått i Oslo. Et år med a4-liv jeg aldri har sett maken til. Et år med helger jeg heller aldri har sett maken til. Jeg har trynt og reist meg opp igjen, prøvd og feila, hatt det skikkelig artig, og prøvd å få igang et nytt kaptittel i livet. Jeg er nå Osloborger. Oslo er byen jeg lever og trives i, på godt og på vondt.

Jeg har fått ny leilighet, og drar med meg Maja litt lengre opp i gata. 1650 kroner mindre i husleie, litt større soverom og litt mer shabby leilighet frister mer. Hva som venter meg etter at denne uka er ferdig, er det ingen som veit. På fredag har jeg min siste dag i barnehagen, og jeg må si adjø til 12 små barn som har vært med meg hele dagen, hver ukedag i et helt år. Det blir litt trist.
Men jeg håper at noe nytt og spennende venter på meg rundt neste sving.

Ting skjer ihvertfall, det er helt sikkert!

Ingen kommentarer: