lørdag, september 04, 2010

oh, livet

Internett kommer og går som alt annet her i verden. Og hver gang det bestemmer seg for å dukke opp, omfavner jeg det fra topp til tå. Da blir det blogging.

Det er mye som skjer. Jeg jobber ikke lengre fulltid. Derimot står jeg opp tidlig hver dag og finner meg veien til skolebenken. Fotokarriæren er ikke dyttet helt bort, men delvis, middeltidig byttet ut med studier og nye jobbmuligheter. Foreløbig trives jeg. Både med skolen, menneskene der og faget. Men ikke fysikk.
Jeg hater fysikk.

Også har jeg fått meg jobb. Jeg vet ikke hvor mye jeg kan eller skal skrive her, men det er en fotojobb. Det handler om uteliv, vestkant og www.hipster.no. I kveld skal jeg ut for å prøve meg. Første dag, eller kveld, på jobb. Det blir utfordrende og spennende, men heldigvis blir det en rolig og snill start. Jeg har satt meg som mål å jobbe annenhver helg og tjene meg nok penger til å kutte studelånet for dette året.
Vi får se hvordan det går.

Foreløbig går det dårlig. Handletur med Siri resulterte i ny jakke.

Hvis du ikke har sett denne videoen, burde du gjøre det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATULERER!!!!
La oss møtes og spis pannekaka snart <3
i

Joachim sa...

Jaaah! På nighthawk <3