torsdag, februar 24, 2011

Trøtt, dag tusen

Jeg vet veldig godt at Heidi liker meg aller best når trøttheten sitter fast i øya mine som om den aldri har planer om å slippe. Av og til er trøttheten der helt til jeg har fått kommet meg ut av huset og ned i en kopp kaffe.
På mandag starter jeg i praksis, på et sjukehus litt langt borte. Og selv om jeg gleder meg, er jeg redd for at å stå opp langt før klokka 06 vil resulterere i øye-trøtthet som varer til langt forbi lunsjtider. Jeg kan ikke se trøtt ut på jobb.
Åååh!


5 kommentarer:

Nalina sa...

Kjøp en sånn eyeroller som decreaser puffyness! Da ser du fresj ut. Her: http://www.eyeroller.net/

Kine sa...

Jeg er enig med heidi, du er fin når du er trøtt :)

Sunniva sa...

Få kaffe intravenøst. Du som har lært å sette sprøyter burde jo klare det lett:P

Cathrine sa...

Det er lov å se trøtt ut på jobb, sovne der i mot.

"Nora" sa...

kaffe er tingen <3 Eller red bull :P