lørdag, april 16, 2011

neida



Jeg har vært flink gutt i lang tid. Flink student, flink venn, flink samboer, flink sønn, flink bror, flink svigerbror, flink mot fremmede, flink med regninger, flink med eldre damer på bussen, flink til å jobbe, flink til å spise sunt, flink til å være hyggelig mot folk jeg egentlig ikke liker, flink til å spare penger, flink til å gå i stedet for å ta buss. Rett og slett flink til det meste.

Med andre ord har jeg spart opp karmapoeng så lenge jeg kan huske. Og hva får jeg igjen? Jeg våkner opp med det legen kaller "mulig begynnende blindtarmsbetennelse", og et tips om å ikke forlate landet tilfelle jeg plutselig må operere. Så da blir det ingen sydentur i morgen.

Det er nesten så jeg får lyst til å slutte å være snill. Alt går til helvete uansett.

God påske :) :)

1 kommentar:

Nalina sa...

Oh noes!