torsdag, mai 12, 2011

Eventyr


En gang i fremtiden har jeg planer om å bo i en egen leilighet. En leilighet jeg forhåpentligvis ikke skal bo helt alene i, men allikevel en leilighet som er min (eller ihvertfall delvis min.) Akkurat nå har jeg bare ett lite rom å fylle med ting som jeg liker, noe som gir meg et dilemma. Skal man ikke kjøpe ting man liker fordi man ikke har plass? Eller skal man fylle rommet med så mye som mulig, og se frem mot den dagen man har plass nok til å gi de fine tingene plassen de fortjener?

Jeg har valgt det siste. Det blir på en måte som en moderne bryllupskiste. Men der målet ikke nødvendigvis er et bryllup, men heller en leilighet. Forleden fylte jeg denne kista med et servise i 5 deler som jeg kjøpte på fretex. Svensk, til og med.

1 kommentar:

Kine sa...

fiint!