tirsdag, juli 05, 2011

Barcelona!

I går kjøpte jeg ferietur. Om en uke reiser jeg altså til Barcelona sammen med Karina, og skal være borte i 14 dager.


Først skal vi være 6 netter i Barcelona. Med palmesus og storby.



Deretter tar vi toget i 40 minutter til en småby som heter Sitges. Jeg visste absolutt ingenting om byen før en jeg kjenner til sa at han skulle være der, og at vi burde ta oss en tur. Så jeg booket 4 netter på hostel. I dag fikk jeg høre på jobben at Sitges er en litt alternativ småby kjent for fine strender, masse atraksjoner, bra uteliv, nudister og horder av folk med alle mulige seksuelle legninger. Ja, dette kan bli spennende.




Så tar vi turen tilbake til Barcelona for å bo på et nytt hostel litt nærmere stranda i 5 netter til.



Åherregud, dette skal bli SÅ kjekt! (Takk Gud for feriepenger!)

Ingen kommentarer: