fredag, september 16, 2011

Det umulige har skjedd



Ok. Etterhvert som årene har gått, har jeg blitt mer og mer observant i forhold til hva jeg dytter i meg. Jeg har innsett at jeg ikke lengre er tennåring, og at jeg nok (desverre) ikke kommer til å ha 3 x normal forvbrenning resten av livet. Det gjelder å bytte ut pommes frittes med villris og grandiosa med wok. -Ihvertfall sånn som regel. Det er fair, og en utvikling som naturlig kommer med årene.

Men nå, folkens. Nå kan jeg komme med en sjokkerende nyhet. Joachim (rette tidspunkt for å omtale seg selv i 3. person) har blitt SATS-medlem. Ikke bare støttemedlem altså, men skikkelig medlem med en plan om å svette og slite 2-3 dager i uka. Jeg var nødt til å face the facts, og innrømme at en litt vond rygg sansynligvis kommer en av lite musker i det området.
Har sålangt vært medlem i 3 uker, og synes det hele går ganske så greit. -Selv om kroppen min ser ut til å slite litt med overgangen innimellom.

5 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

hot damn

Oda sa...

Flinkis! :)

Kine sa...

hahaha det hadde jeg faktisk aldri trodd! :-) Braaa jopachim! jeg heier på deg!

charmere sa...

nå har du vært for mye sammen med marianne. skal du løpe maraton også?

Joachim sa...

haha... nei fyfaen, der setter jeg ned foten!