mandag, februar 19, 2007

Det var på tide, tenker dere kanskje. Og det tenker jeg også!

Det har skjedd så mye så mye de siste dagene. Og nå skal jeg prøve å fortelle litt om hva som har skjedd!
Denne delen handler om turen til Bergen.

Øksebanden dro på road trip. Til Bergen av alle steder. I følge flotte, flotte gule sider skulle bilturen ta omlag 9 timer.
Turen tok femten timer til Bergen, og kun 14 og en halv time tilbake.

Her er et bilde av hvordan ruten våres var. I hvertfall sånn nesten.


Vi så en elg langs veien. Den var frustrert, og jogget et godt stykke ved siden av oss.


Bergen here we come!


Vi måtte selvsagt stoppe på fjellet for å trekke litt herlig fjelluft, og ta noen bilder!




Fremme i Bergen, og på kjøpesenter der vi så de søte folkene fra dokumentaren "Kabal i Hjerter". Karina smug-tok et bilde av oss.


På caféen som jeg tror kanskje het Capello eller noe. Veldig fin, og gode pannekaker. Her er hele gjenge samlet.


Plutselig oppdaget vi en engel i kaffeskummet i Karinas kaffekopp. Vi ble frelst på flekken!


Enda mer bilder fra Capello


...Og mer.


På veien hjem stoppet vi på en pizzaresaturant i Øyer, like ved Lillehammar. Vi var rimelig oppgitte over at klokka var elleve, og at vi enda hadde en lang vei igjen. Rett og slett litt slitne og grinete.

Alt i alt en superduper tur. Og vi hater ikke hverandre enda. I hvertfall ikke så mye.

2 kommentarer:

Kine sa...

jeg ble frelst jeg og!
høres ut som en fin tur :)
var det kjekt å se bror igjen?

Anonym sa...

jepp:)