lørdag, juni 30, 2007

Ny dag, nye liggeunderlag

Det er nye dager for meg. Nye dager i Hamar.
Og jeg begynner sakte men sikkert å vende meg til å ikke kunne kjøpe is midt på natta.

Jeg har starta i ny jobb, Hamar Arbeiderblad. Så det er litt stas. Fått jobbmobil, fett kamera, fet optikk og fin blitz. Også kjører jeg rundt og tar bilder av ditt og datt. Fått hele 3 forsideoppslag på 5 dager!

Men jeg savner Trondheim. Det er det ingen som kan si noe på. Blant anna fordi det er en mye finere by enn Hamar. Men også fordi det er så lite folk igjen her.
Alle er teite, og er i Oslo eller noe sånt.

Men i forrige uke var jeg en av dem. Jeg var i Oslo. Fra tirsdag til lørdag.
Det var hyggelig.
Ellers lite nytt. Derfor blogger man ikke. Hvis man ikke har noe fornuftig å si, er det jo ikke noe spennende å blogge. Rett og slett litt unødvendig.
Innlegget blir jo bare blank.
Teit.

Idag våkna jeg med et vondt øye. Det har vært litt rødt og blodig ei ukes tid, men idag bestemte jeg meg for å oppsøke optikkeren. Han sa at det kanskje var en infeksjon, og at jeg ikke kunne bruke linser på en stund. Men jeg må jo se, og brillene ligger igjen i Trondheim.
Så derfor kjøpte jeg sølvbriller til 108 kr. FETTZ!

Dette har jeg fått låne i jobben:





6 kommentarer:

Anonym sa...

Står det HA på bilen? For i så fall har du gløymt at du sjølvsagt må teikne det på.

I Trondheim er det strålande sol, 20 grader, rally, martnan og is. Og nakne menn i Djukpvika.

Ha ein fin sommar!

Anonym sa...

Djupvika.

-Idun

Gothenburg Stories sa...

fy faen! kan ikke du komme hit og ta på deg en neongul værnedress og traske rundt i gruva resten av sommeren, så kan jeg ta over jobben din? pliiiis.

Anonym sa...

No way howsei!

Anonym sa...

Jeg er da her :)
og forresten, vet du ikke at du kan kjøpe is på Statoil?
må ikke klage så mye nå

Joachim sa...

Jaja, sant nok. Jeg har det jo fint. Men savner byen i midt-norge litt. Hvem der?