mandag, juni 04, 2007

Sorry Lorry

Jeg kan egentlig ikke blogge om dagen.
Det er nemlig skyfri himmel og femti plussgrader døgnet rundt. Og da kan man rett og slett ikke sitte inne å sture forran mac'n!

Dette har skjedd den siden sist:

-Fikk tilbake mobilen fra reprasjon.
-Har vært i Stjørdal på grilling hos Vibeke.
-Forkjølelsen har begynt å gå over.
-Synnøve har reist hjem til Sykkylven for sommeren.
-Det er varm.
-Jeg har blitt tatt bilde av av 2 andreklassinger som driver med eksamensoppgaver. Deriblant i sikkert verdens fineste hage.
-Jeg jobber med siste oppgave før ferien.
-Jeg fikk en B på eksamen.
-Jeg har (idag) sett før-premiere på Oceans 13 på kino. Og det var vakter der som sørga for at ingen tok bilder under filmen.
-André og Eirin har flytta ut.
-Jeg har vært på IKEA med Karina for å se etter bardisk/kjøkkenbord til den nye kåken.
-Jeg har grilla nesten hver eneste dag.
-Jeg har IKKE rydda på rommet på lenge.
-Karina har skada hånda si da hu kræsja på sykkel, og skal opperere en dag denne uka.
-Øyvind har blitt onkel, og jeg har vært å sett på nurket som heter Enja.
-Øyvind har reist hjem for sommeren.
-Jeg har ikke blitt solbrent enda.
-Jeg og Karina har fundert på hvordan vi skal organisere flyttinga på mandag.

Og jeg har kjøpt togbilett hjem til hamar, tirsdag 12. juni kl. 16.10.
Gleder meg:)

Nå må jeg ut igjen i det fine været!





5 kommentarer:

Anonym sa...

den hagen så kjent ut,er det på leangen gård kanskje? hehe...
e fikk å b på ene eksamen min:D
vi er kule og flinke!
klæm

Anonym sa...

Ja, den gården var ikke så veldig langt unna der du bor... Vet ikke helt hva den het egentlig. Men veldig fin var den, og ordføreren pleide vissnok å feste der:)

Anonym sa...

Du har gløymt at du har fått deg ny shorts. Eller, nesten ny da.

Anonym sa...

Ja, jeg har sydd en bukse om til en shortz!

Anonym sa...

så nuyuyuyudelig bildet av øyvind med enja! :)