fredag, oktober 26, 2007

Sofagrisa

Da jeg sto opp i forigårs tidlig, klokka tolv, satt Karina i sofaen forran Pc´en sin, ufresh og fin i joggebuksa.
Så dro jeg på skolen i 3-tiden. Da jeg kom hjem noen timer senere satt fortsatt Karina der. Foran pc´en. Da klokka var sju dro jeg ut en tur for å se på André og Håkon og Fredrik og to andre spille fotball borte ved Samfunnet. Jeg ble til og med med å spille litt. Da jeg kom hjem halv ti satt Karina der. Fortsatt. I joggebuksa. Forran Pc´en.

Sånn så hun ut:

Tilslutt fikk jeg og Øyvind med hu på et slag vri åtter, og deretter to runder idiot. Med brødskiver og popcorn.
Først ble jeg idioten, deretter Øyvind. Øyvind insisterte på at vi måtte si "jeg vrir til kløver som alle behøver, jeg vrir til ruter som alle behuter og jeg vrir til hjerter som alle beherter"
Mens jeg og Karina insisterte på at vi skulle si "jeg vrir til ruter som alle spruter" og "jeg vrir til hjerter som alle fjerter".

Øyvind synes ikke vi var noe morsomme.




Øyvind ble idioten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud, jeg fniste skikkelig av vri åtter-sjargongen

C-LO

Anonym sa...

Det er fordi vi er F-U-N-N-Y! :)