onsdag, oktober 31, 2007

Take a picture of my heart

Nå kommer en liten oppsumering av hva som har skjedd siden i sommer. I form av bilder. Tatt med mitt mobilkamera.


Plutselig var det en elefant i Hamar. Utenfor Vikingskipet.

Vi fisket. Jeg fikk fisk. Og var nødt til å gå med briller til 100kr. i et par uker pga. tullete øye.

Bjørn fikk verdens minste fisk. Dumme fisken satte seg på en mye større krok. Sondre fikk ingen fisk i det hele tatt!

Jeg fant en flott rompetaske med leopardmønster på Maxi Storsenter. Min tidligere arbeidsplass.

Linus har blitt stor. Men er fortsatt god som gull.

I sommerjobb i Hamar Arbeiderblad var det alltid noe som skulle feires. Så derfor var det alltid kake.

Var på besøk i Oslo.

Da jeg kom tilbake til Trondheim, flytta jeg inn i ny bolig.

Karina hadde med mekaniske gullfisk til oss. Som svømmer rundt i bollen sin i vinduskarmen. I hvertfall når vi gidder å skru den på.

Det regnet mye. Alltid.

UKA-festivalen med alt som hørte med. Stort telt og mye moro i Dødens dal.

Gratiskonsert med Tromsø-bandet Fernets. Som jeg er veldig glad i.

Heidi prøvde på seg en guttegenser på H&M. Noe som vi begge var enige om at fikk henne til å se enorm ut!

Karina tok på seg en kjole. Det skjer egentlig aldri.

Meg, Ragnhild og Øyvind.

Muse-konsert<3

Oktoberfest:)

6 kommentarer:

Mari sa...

Joachim, du ser mye smartere ut når du har på deg briller.

Anonym sa...

enig

Anonym sa...

karina er sexy i kjole.

Anonym sa...

Jeg synes du er fin med kort hår Joachim. C

Anonym sa...

Smartere men samtidig dummere, mener du?
Og ja, liker kortere hår. Derfor blir det lugg-stussing når jeg har vært Emo på fest! :)

Anonym sa...

jeg er alltid sexy. spesielt i kjole. her var det mye goodtimes jokke! gjorde meg varm i hjerterota.