onsdag, januar 30, 2008

Leiking i snyen!

Idag dro jeg og Karina til Ringve Botaniske Hage for å ta bilder. Jeg fikk nesten panikk, og klarte aldri å finne ut hvordan jeg ville ha bildene mine. Men med en beroligende og feiende flott modell ved min side, ble det uansett mye moro i snøen.
Øyvind er fortsatt i Åre på hyttetur, men i morgen kommer han hjem.
Karina innrømte at hun savnet han litt, og jeg var enig. Vi kom frem til at han fungerer som en fredsmegler mellom oss alle.
Oljen som smører tannhjulet, eller dynamoen i boligen, om du vil.

Øyvind, kom hjem!

4 kommentarer:

Anonym sa...

KJOOONA i snyen.
Fine bilete. Fin modell. Fint vêr. Og sykkelen!

Anonym sa...

Ja, takk.
Det skulle nå egentlig være deg som skulle ligge der i snøen da!
Men neste gang... :)

Anonym sa...

SJÅ! Hovudsaken på rb.no i dag:
http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3322855.ece

Ha! Haha!

Anonym sa...

Haha! Moro! Da liker jeg å tenke at jeg hadde tatt et bedre bilde enn han i RB:)
Veldig synd at jeg ikke fikk kommet til dere idag, men satt på skola å jobba, og plutselig var klokka nesten sju. Og på en lørdag og greier!