søndag, januar 06, 2008

Oslo er så mangt

Jeg prøver å like Oslo, men får det ikke helt til. Av og til er det ganske ok, men ellers synes jeg det er en sur og kald by med mange sure mennesker. Men så bor det folk der, som jeg liker. Og derfor er det ganske så godt å reise dit en gang i blant allikevel!
Nede på Jernbanetorget står det en stor gjeng med rare mennesker. På et bussholdeplass som ikke lengre er i bruk, står det er gruppe på omlag 30-35 mennesker. Akkurat som om de venter på en buss.
Som aldri kommer.
Som jeg nå har lært av Elise, står de der for å kjøpe og selge dop. Det er et ganske spennende syn. På omlag 10 kvadratmeter befinner disse menneskene seg. Som i en liten mauertue.
Eller en doptue, om du vil.

Bogstadveien, derimot. Det trives jeg ganske så godt. Ihvertfall når det er januarsalg.
Derfor har jeg lagt en liten collage som viser meg i Bogstadveien.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fettZ bilde

Anonym sa...

stilich!