lørdag, november 01, 2008

Oh Buuh fucking huuu

Ja, selvsagt ble det til at jeg måtte ut på Halloweenfest en tur. Selv om vi ikke ble ute så lenge. Det var på en irsk pub midt i den gamle horegata midt i sentrumsgryta. Det var fullt av folk som hadde kledd seg ut, og veldig god stemning. På vei til byen satt vi i en metrovogn der noen hadde spydd masse i den ene enden av vogna.
Dette resulterte i at alle som kom inn sa "usj", og flytta seg til den andre siden av vogna. Så hver gang noen nye kom inn, begynte de som allerede satt i vogna å le av reaksjonen til de nye som kom inn. Dette skapte en enda bedre stemning.
Samtidig skremte jeg en flere små barn. Spesielt en gutt som ble tvunget av faren sin til å sitte rett ovenfor meg.
Faren syntes det var god humor å skremme lillegutt litt. -Jeg også.

Før vi dro ut, måtte vi nesten ta noen bilder.






3 kommentarer:

Gothenburg Stories sa...

Why so serious?? Er du Jokeren eller er jeg på bærtur? Digga redrum tattisen til heidi, herlig detalj. creepy chicksa

Joachim sa...

As I once said to Celine Dion, whats with the long face?, mener du?
Nei, ikke helt jokern. Mer sånn typ goter/emo-helvete som jeg ender med å være på alle Halloweener og karnevaler.
Manson fant opp utovergnudd leppestift ages ago, for å seie det slik:)

Ane sa...

bra bilder! creepy..