mandag, november 24, 2008

Ny uke

I dag feira vi med boks-is. Egentlig hadde vi bare å feire at det er mandag, men det holder forsåvidt.
Etterpå måtte vi skjære løs på isen i taket i fryserskuffen for å få plass til boksen. Å spise is nå blir fort litt sært, med tanke på at ingen av ovnene i leiligheta funker, og at vi derfor konstant må gå rundt i stilongs, ullgenser og ullsokker.

Jeg har ingenting spennende å fortelle, men jeg lever. Står opp halv åtte, går på språkkurs, drar hjem for å spise lunsj... Og sånn går nå dagan. Ida og jeg har bestemt oss for å feire bursdag sammen, så idag kjøpte vi papptallerker, plastglass, ballonger, og fargerike papirstriper.
O`hoy!

Til mine foresatte kan jeg også nevne at jeg ønsker meg denne sokker, boxere, linseveske og denne boka:

Oh, mye spennende å ønske seg når man blir voksen.
(Selger her: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2988687)

Og der var tidenes mest usaklige og kjedelige blogginnlegg ferdig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ble mest interessert i hvilken is det var egentlig.

Joachim sa...

Det var med mintsmak. Og litt sjokoladebiter. Rimelig fint i grunn:)

Anonym sa...

Underholdende og fin blogg du har her :)

Joachim sa...

Jo, takk du!
Sarkastisk? Føler at jeg ikke viste meg fra min beste side i forige blogginnlegg:)