lørdag, desember 13, 2008

Go Charlie, it was your birthday

Jeg har hengt litt etter, og ikke fått blogget bilder fra det første, ordentlige bursdagen min. Den store dagen, da vi hadde besøk fra Norge, og feiret på Pop-in og Le Truskel.
Ellers besto dagen mye av spising og drikking. Det var kake og gaver på senga, lang frokost og ellers stor stas.
Se i bakgrunnen, der står det kjempefine kunstverket jeg fikk av Karina. Det er en ekte Karina Ullensvang, et bilde av Britney laget med sjablong. Med dill, dall og sangtitler rundt.






5 kommentarer:

Astrid Sofia sa...

ååååå, på pop-in har jeg også vært et par ganger. må ærlig innrømme at det var det hyggligste ute stedet i paris. selvom det var fryktelig røykfullt og man kom ut med et noe tvilsomt utseende og blodsprengte øyne.

det så ut som en veldig hyggelig bursdag.

Joachim sa...

Hehe! Pop-in er best! Verdens minste og svetteste dansegulv, og som regel et knippe mennesker som ikke er helt gode.
Og nå som det ikke er lov til å røyke inne lengre, slipper du blodsprengte øyne:)

Kine sa...

tror folk at du og heidi er søsken egentlig?
dere er så blonde og fine!

Joachim sa...

Ja, det hender! Eller at vi er sammen.
Men de aller fleste tror at Heidi er russisk:)

Anonym sa...

Min blome! à dieu. eventuelt à l'année prochaine :) Jeg gleder meg allerede.
i