fredag, mars 06, 2009

Hjemme alene

I dag har jeg bare vært hjemme. Jeg prøver febrilsk og finte ut en forkjølelse som lurer i det fjerne, og har funnet ut at en rolig dag kanskje er tingen. Jeg har bestemt meg for at med en gang jeg ikke lengre er såpass tett i nesa som jeg er nå, skal jeg ut å søke jobb i 2 American Apparel-butikker til. Ut å prøve lykken, med andre ord.
Ved siden av det, driver jeg å trickser litt med Aftenposten, og ser om jeg kanskje kan få til noe der.

Noen som har noen tips til hvordan jobb jeg eventuelt kan søke på i Oslo fra høsten av? Hvis Paris ikke gir meg noen jobb snart, er jeg pent nødt til å rette nesa nordover. Uansett om jeg har lyst til å bli her lengre eller ikke.
Huff, så fælt at alt skal handle om penger hele tiden.

Konklusjonen er altså; jeg skal prøve hardere å få jobb her nede. Helst en deltidsjobb som gir meg nesten nok penger til å leve for. Også må jeg dermed bruke resten av uka på å finne andre (foto)-måter å tjene penger på. Trives jeg i jobben, blir jeg i Paris lengre. Finner jeg ingenting, pakker jeg snippveska, og prøver lykken i Oslo.

Dagens artig-katter, og god helg!



Ingen kommentarer: