torsdag, november 12, 2009

Dagens gadget

Jeg ligger hjemme på sofaen. Noe jeg har gjort siden jeg kom hjem fra jobb for godt over 4 timer siden. En litt for stor haug med spagetti og kjøttdeig klarte tydeligvis å slå meg ut for resten av kvelden, og planene fremover mot leggetid består kun av en kopp te og kanskje noe på teve.

Internett brukes for tiden til å lete etter den nye, perfekte mobiltelefonen. Min trofaste røde ser ut til å ville gi opp, og spørsmålet alt står og henger på er "touch screen, tør jeg virkelig?" Evig googleing førte meg inn på spennende veier der mobiltelefoner ikke lengre er mobiltelefoner og klokker ikke lengre er klokker. Vi lever nå i en verden der man har mobilen, mp3-spilleren og fotoalbummet inni armbåndsuret. Sprøtt med fikst!

(I couldn`t help but wonder;) er dette fremtiden?


3 kommentarer:

Nalina sa...

skal du ha en sånn liten klokketouchmobil må du ha jææævli tynne fingre azz... sees vi på lørdag ell?

suss sa...

lol. Cool column Carrie!

Joachim sa...

Thanx. Nallis, sees :)