mandag, februar 22, 2010

Oppdatering

Dette innlegget er nok hovedsakling for folk som bryr seg fælt om hva jeg har drevet med i det siste. -For andre mennesker er det sikkert veldig lite spennende.

Forige uke gikk fort. På onsdag var det personalmøte hjemme hos ei fra jobben. Omtrent 400 kvadratmeter stor leilighet på Frogner. To enorme leiligheter hadde blitt slått sammen til en enda mer enorm. Vi snakker himmelseng, 2 x balkong, badstue, ferske blomster på bordet og et kjøkken større enn leiligheten våres.

I helgen var det fashion week-fest, og Mathias kom på besøk for å drikke litt cava og høre på skitten pop-musikk.

På festen var det bare modeller, wannabe's, fotografer, hipstere, agenter og designere. Den ene gjengen var hippere og mer vip enn den andre, og på et eller anna tidspunk måtte jeg spørre meg selv om hva jeg i det hele tatt gjorde der. Og "hvorfor gidder de?" Hvorfor er det så viktig å være viktig? Jeg overhørte en dame som fortale at "vi har helt sluttet å bruke norske modeller. Fordi de er altfor store. -Og da mener jeg ikke i høyden for å si det sånn."
Jeg møtte puste ut, tenke på en frisk eng med blomster, og gå ut på byen.

I går fant jeg et potetgullflak som så sånn ut:

Før jeg reiste til Marius for å se på at han spilte teve-spill og for å spise taco.

Idag forsov jeg meg, og våknet ikke før jobben ringte og vekte meg en time etter at jeg skulle ha vært på jobb. Det er pinlig og slettes ikke noe gøy. I morgen skal jeg opp klokka seks, og jeg må skjerpe meg!

5 kommentarer:

Nalina sa...

Da vet vi det! Kjekt i grunn! Håper alt er bra med deg ellers. Klem!

Joachim sa...

Ja, jo, ellers bra. Har vært flink og vaska hele leiligheta. Så da veit du DET også :)

Kine sa...

wow sånne blogginnlegg vil jeg ha oftere! :)

heidi sa...

nei, det er ikkje lov. dette blir litt for intimt for internettet, joachim. eg tar på meg deo i fullt navn.

Joachim sa...

Oj! hahah! Sorry, fult navn var kanskje litt vel mye.
Jeg skal skjerpe meg!