torsdag, november 30, 2006

Dagen før dagen før dagen

I overimorra har jeg bursdag. Da bli jeg gammel, og det liker jeg ikke å tenke på.
Det jeg derimot liker å tenke på er at jeg har fått meg ny mobiltelefon idag. Den heter Samsung og kostet nærmest slikk og ingenting fordi jeg kjøpte den brukt av Cathrine i klassa. Det er spennende. Den forrige telefonen har jeg tross alt hatt i 3 år nå. Men jeg er veldig fornøyd med den da, så vi får se om Samsung klarer å leve opp til forventningene.

I går så jeg noe artig. Nemlig ei dame som gikk inn på Trondheim Torg med blindehund. -Det er kanskje ikke så rart, tenker du kanskje. Og det har du vel forsåvidt rett i. Men det som var rart, var at dama også brukte briller.
Ikke sånn store, mørke solbriller som alle andre blinde bruker, men derimot helt vanlige briller. Så da slo det meg; er hun en blind dame som allikevel bruker briller som å være tøff eller er hu ei dame som kan se, men som allikevel har klart å karre til seg en blindehund? Eller kan det hende at hun synes det ser så fett ut å ha en blindehund, at hun har tatt den helt vanlige hunden sin, og satt på den sånn derre stativ på ryggen så den lett kan forveksles med en blindehund?
Hva tror dere?

Vel, nå er jeg ferdig på skola, og tenkte meg en liten tur til byen. Kanskje også til og med klippe meg.
Og spise lunsj.

Hade!

6 kommentarer:

Anonym sa...

e tru att ho dama er liksom blind,sånn att ho kan dra nytte av det ved diverse anledninger! også når ho gikk ut av døra i dag glømte ho å ta av seg brillan, så nå har ho blitt avslørt!! hehe.
ps:ikke kast kaker,grønnsaker ell egg på statsråd,da kan du nemlig få 15 år i fengsel,e er så gla e bor i Norge der vi har så mye penger att vi kan bruke det på sånne rare og ikke minst viktige ting:)
og e glede meg masse til bursdagen din,du bli gammal! haha

Nalina sa...

døh, samsung lever ikke opp til noen forventning. samsung er dårlig, esse. men forhåpentligvis er det ikke ekko i den nye telefonen din:) ta bilde av den da vel!
8)

Anonym sa...

Mhh.. Ja, bilde kan jeg alltids få tatt. Synes den er ganske så fin. Man kan nesten si at jeg kjøpte den på andres veiene, slik at folk skal slippe å høre sin egen stemme i telefonen. Jeg er snill, med andre ord!

Anonym sa...

gratulerer med ny telefonkjøpet, og snart-gratulerer med dagen (!) :D
Det blir artig, gleder meg. trenger litt avbrekk snart. Skal du på adventskonserten på søndagen? :)

Anonym sa...

Wow, er det nå på søndag. Mh... Ja, kanskje jeg skal det. Hadde vært artig. Håper det blir like bra show som forrige gang.
Ja, tror jeg skal se på det gitt!

Cathrine sa...

svaksynte er mitt tips, de trenger briller OG førerhund-