onsdag, desember 13, 2006

Jeg er så glad i skolen min om dagen...

....Og det er riktig så flott synes jeg. Det å være på skola helt til klokka nærmer seg ihvertfall 22.00 en kveld, gjør meg som regel lite. Og selv om jeg er sliten og vet at det er noe spennende på tv hjemme ved sofaen, er det allikvel heeelt greit å være på skola. I hvertfall i disse dager, og det pga. at vi har rimelig artige oppgaver. Derfor gjør jeg slik som noen andre klassevenn-bloggere, og legger ut bildene mine på bloggen. Dere ser her Stil Life-oppgaven (reklame/idé).
Jeg ble helt ok fornøyd.
Enkelt og greit.
Egentlig skulle jeg legge ut parfyme-reklamen min også, men pga. at jeg ikke får til å gjøre den om til en .jpg-fil, så får vi vente med den.

Idag, etter skola, ga jeg gullfisken som jeg tok bilde av til Karoline. Det var min julegave til henne. Og vi fulgte de nye, europeiske julegavereglene, ved at hun hadde fortalt at hun kom til å gi meg en gave. Dermed er alt greit, og jeg ga henne en gullfisk. Etter det, dro vi til byen, og jeg handlet julegaver (fortsatt etter visse regler).
Bror (sjekk), kjæresten til bror (sjekk), mamma og pappa (sjekk), tante og onkel (sjekk), Lille Linus (sjekk). Da mangler vi bare ett søskenbarn og bestemor. Grunnen til at kun ett søskenbarn skal få, er at vi skal feire jul med dem. Og da inntrer helt andre julegavebytte-regler. Da er det nemlig obeligatorisk med julegavebytting, og det er ikke noe som må avtales på forhånd.

Da det var gjort, dro vi på kino for å se James Bond. Venninna til Karoline var med, med hun klarte å låse seg ute, i bakgården til kinoen, midt i filmen. Hvordan hun klarte det er ett mysterum, men hun kom seg aldri inn igjen og måtte derfor gå hjem i bare genseren. Tenker hun angret på at hun i det hele tatt prøvde å gå på do.
Tabbe!

Nå er det kvelds, og kvelds innebærer kvelds (dvs. kveldsmat). Og så er det Cold Case som vanlig.

God kveld og god jul

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.

Gullfiskbolleboligannonsa var kjempegøy. Du er flink.

Anonym sa...

Å,nei. stakkars signe.. bra film sant?:)

Anonym sa...

Veldig stilig bilde!
morsomt :)

Anonym sa...

du er fliiiink!