tirsdag, mai 15, 2007

Flink, bissi bissnissnisse

Idag har jeg vært produktiv.
Klokka 09.00 sharp møtte jeg Mari utenfor biblioteket med ranselen full av skolebøker, kladdebøker, penner og masse godt å drikke og spise for at jeg skal holde ut.
Så starta vi, leste jevnt og trutt, og ga oss rundt klokka ett. For da skulle jeg møte Helga og Thomas fra folkehøgskola, som var i byen for å se på leiligheta dem skal flytte inn i til høsten.
Så da lekte jeg millionær, og dro på Choco Bocco for å spise lunsj.

Deretter dro jeg hjem, og lagde herlig kyllingfilé-sandwich til middag. Har nemlig fått hele 8 pakker med kyllingfilé på Bunnpris HELT gratis fordi de gikk ut på dato dagen før. Jaja, tenkte jeg. Det går bra.
Gratis middag=digg!

(Ok, få opp tempo i fortellinga din nå, Joachim. Folk blir lei av å lese. Og du skal opp tidlig i morra, fordi du har en avtale med Mari om å møte hu på biblioteket klokka 09.00)

Så; Synnøve kom på besøk, vi dro til Ila, sammen med Ragnhild, for å se på en leilighet tii meg, Karina og Øyvind. Men begge de er borte, så jeg tar ansvar. Leiligheta var flott, så skal gi beskjed om at vi tar den. Så dro vi tilbake til meg, så film, lagde kake, sykla i regnet, og nå er det natta.

Her er bilder fra uka som har gått.
Livet er flott! (Og det rima. Jess!)


Mari og Karina poserer tilfeldig forran 3 rare hipp-hopper-gutter med prikk like jakker. Gjett om vi var misunnerlig!


Det viste seg at Tone som bor sammen med Ragnhild hadde akkurat den samme sykkelen som meg. Bare i litt større dameversjon. DSB Kombi Turist, heter de. Fett!


Flinke fotostudenter satt 9 timer å redigerte bilde under photoshop-eksamen.


Trondheim overrasker med ny, spennende kollektivtransport.


På lørdag var vi på tivoli. Det var kanskje ikke så veldig artig. Men fin regnbue. Nina Mari har forlova seg. Det betyr at hun er litt voksen.


Mhhh.... Jeg måtte.


Frk. Vold og jeg. Flinke studenter som leser til eksamen kl 09.00 på biblioteket.


Nødvendig snack!


Meg, Ingrid, Thomas og Helga lunsja på café.


Og like så god middag hjemme. Og nesten gratis.


Den nye leiligheta. Selv om dette bildet er tatt i leiligheta i etasjen over. Som forsåvidt var prikk lik.


Jupp. Lover bra!


Jeg og Synnøve bakte kake.


Fin kake, fin jente. I morra er det en-måneds-jubileum.

Nå er det natta.
Natta:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med en mnd jubileum. C-Lo

Benedikte sa...

berre kos i livet ditt ja. håper du og synnøve moffer mye og er snille med heidi. det er fintfint, nesten som jul. den kyllingen såg god ut.

Anonym sa...

grattis med 1 mnd!!!!!! snart bli det 2,så 3,så 4 også bare baller det på seg veit du;P