onsdag, mai 16, 2007

Jeg har ikke råd til å leve!

Dette har jeg brukt penger på idag, før klokka fire:


























McFlurry (18 kr), Extra-tyggis (turkis. 7 kr), solskinnsbolle (18 kr.), appelsinjuice (9 kr.), banan (1,50 kr), en liten hårklipp (klipte vekk litt av håkkysveisen min 100,-), Prim Karamell (ca. 18 kr), 2 filmer (ca. 100 kr.), hvit t-skjorte (som jeg skal få trykt merke på 49 kr), Ferdigpizza (33 kr), 1 liter lettmelk (11 kr), Pinneis, typ Gullpinne (14 kr), Leverprøvesprøyte (89 kr), Ostepop (15 kr), Stor Cola (19 kr), nye skummgummiputer til hodetelefonene mine (99 kr), brød (19 kr), printa merke til å trykke på t-skjorta (ca. 30 kr), flagg (15 kr), bringebærsyltetøy (15 kr), paraply (19 kr), 1 Odin-øl (18 kr).

...Og slik bruker man ganske så lett 716,50 kroner. Og når jeg kom hjem, oppdaget jeg at det var på tide med både ny hårpaste (210 kr.) og en ny deoderant (150 kr).
Det går ikke an å være student. Spesielt ikke når man betaler nesten 4000 i husleie i måneden og jevnt over tusen kroner i måneder går til skola. Så når man da får 6500 kroner hver måned...

Nei, det går dårlig.

3 kommentarer:

Benedikte sa...

ååå du har kjøpt sånne ting eg vil kjøpe...som grandis
heldig deg.
dei har ikkje sånn her.
fint ting som er godt å ha
banan

Joachim sa...

Ja, ferdigpizza er herlig. Selv om det ikke ble grandis idag, men derimot en-eller-anna anna som jeg ikke husker hva het.
Men dere har vel banan der du er også?

Anonym sa...

Jepps, jeg har 29 kr....juhu.C