mandag, november 19, 2007

Det lakker og lir mot bursdag og jul

Ja, julehøytiden nærmer seg med høyskritt, utenom at stemningen er til å ta å føle på i Osloveien. Det går liksom sin vante gang, og folk har vel egentlig ikke tid til å tenke at det snart er jul og snart ferie. Selv om det alltids ligger å venter baki hodet et sted.
Dette har skjedd de siste dagene:
-Vært en tur hjemme i begravelse.
-Siri har vært på besøk.
-Sondre har vært på besøk.
-Karina har blitt avholds, og har blitt redd for å laste ned ting fra nettet i frykt for at (nedlastings)politiet skal komme å gi hu bot.
-Øyvind er opptatt som vanlig.
-Jobber som en helt med skoleoppgaver.
-Jeg gleder meg til tur til Marokko i februar.
-Tenker på hva jeg skal gjøre til høsten.
-Leter fortsatt etter den store meningen med livet:)

Dette er noe av det jeg ønsker meg til jul og bursdag:

-Gavekort fra Fotovideo.
-Gavekort på Carlings og Urban.
-Gavekort på cdon.com
-Mange bøker.
-Puma First Round sko.













6927_Large.jpg">

6 kommentarer:

Joachim sa...

Gudene vet hvorfor det står 927_Large.jpg der. Får det ikke vekk!

Anonym sa...

Skal du til Marokko i november du da?

Anonym sa...

M-mh!

Ingerid sa...

når det stod Helmut Newton, så tenkte jeg bare på Helmut Lotti, og det gamle ordtaket "Hva har'u oppi, Helmut Lotti?", som Lena og jeg fant på for noen mnd siden..
Håper alt står til borpå Ila. Jegog Lena så deg og Heidi i går da vi gikk kveldstur til easy24. men det er en helt annen historie.

Anonym sa...

Tihi! Du skulle nå ha ropt og sagt hei og hå, når du så oss.
Ellers alt bare vel!

Joachim sa...

Blander alltid februar og november. ALLTID!