torsdag, november 08, 2007

Det stille liv

Dette skjer:

-Bestemor døde på søndag. Slikt er trist, men det var ventet at det skulle skje snart, så derfor går det helt greit.
-Vi har stil-life, produktfoto og alt slags på skolen. Det synes jeg er veldig artig, og er noe jeg godt kunne tenkte meg å jobbe med når jeg er ferdig på skolen.
-Siri kommer på besøk i dag. Helt fra Oslo. Vi gleder oss alle sammen.
-Vi (Karina) har satt på en varme-ovn i leiligheta.
-Har fortsatt lyst på hjemmeside.
-Var på Halloween-fest i helga. Jeg hadde kledd meg ut som emo.
-Har veldig lyst på et par sko. Men de koster 1000 kr, finnes ikke i Trondheim i min størrelse, og er egentlig mest egnet til sommer-bruk. Mange utfordringer, med andre ord.
-Har lyst på ny jakke. Både kanskje skinnjakke og en vinterjakke.

Nå er det mer undervisning, må færa!

I´m Emo, I´m hot, I´m everything your not!

2 kommentarer:

Mie - Mies Tidsmaskin sa...

okei, jeg vet ikke hvordan jeg skal si dette, så jeg sier det bare rett ut. på det emo-bildet ligner du helt utrolig mye på bror din. ikke spør meg hvordan det er mulig. chrissi er lissom ikke så veldig emo. kanskje bare litt.

Anonym sa...

Haha! (ingen ord)