mandag, desember 22, 2008

Norge

Jeg titter ut av vinduet, og ser ut over et snølagt jorde. Jeg har vært hos legen som jeg snakker til med fornavn, og som lurte veldig på hvordan jeg har det i Paris og hvordan det går med fotograferinga. Da jeg kjørte gjennom Hamar sentrum i går lo jeg høyt inni bilen. Helt automatisk kom det en liten latterkule, mens jeg kjørte på glattisen gjennom strandgata.

Herregud så rart det er å være tilbake.

Men det er også særdeles hyggelig. Jeg har møtt gamle, kjente fjes. Det har blitt drukket vin og skravlet om hva som har skjedd i de forskjellige livene de siste 4 månedene. Jeg har spist kjøttboller i brun saus, mammas herlige kirsebærpai og drukket god, gammaldags kaffe i stort krus.
Så fortsatt er det skikkelig stas å være hjemme.

I Paris hadde jeg besøk de siste dagene, og mer om det kommer senere. Nå ville jeg bare si hei, jeg lever, og koser meg.
Og nå må jeg ut for å handle julegaver.

Vil også si tusen takk til Cathrine. Idag kom det bursdagspakke i posten, og jeg fikk dvd og julesjokolade. Tusen, tusen takk.
Det var da altfor meget!

2 kommentarer:

Nalina sa...

hepp!!
håper vi kan leke en dag! må bare bli ferdig med disse to dagene her, så kan vi finne på noe :D

Joachim sa...

Ja, tenkte på deg både i går og i dag. Slå på tråden da vettu, så sees vi!