søndag, desember 07, 2008

There ain’t no party like my nanna ’s tea party

I går ble det bursdagsfeiring for meg, Ida og Yo. Norge, Norge, Korea.
Hjemmesier, borteseier, uavgjort.

Bildene blir litt resirkulert, da Heidi var først til mølla og fikk blogga bilder fra party-cam`n før meg. Det ble en vellykket fest med folk fra hele verden. Det var snacks, vin, fingermat, gelé med noe sterkt inni, obama-skjorte, sjegg, bart, bollesveis, bittesmå asiatere og ellers gode mennesker.

I kveld har vi blitt bedt på søndagsmiddag hos Nina fra New Zealand. Og på onsdag skal jeg på foto-vernissasje nede i Montpernasse. Det er ei ung, blond, New Zealandsk fotograf som jobber som assistent og skal ha utstilling.
Det gleder jeg meg til.



Stram bart med bollesveis. Og la oss ikke glemme fin lampe.

Dritmye sjegg, også var han bare 22 år eller noe.

Noe av det artigste jeg veit om er å sette meg på kne mellom Risako (høyre) og en av hennes venninner og snakke tulle-japansk med dem. Jeg tror de sa at de målte 145 cm på sokkelesten.



Bursdagsbarnet fikk såpebobler.

Morsomt er det også å ta Risako under armene og kaste hu opp i lufta. Jeg føler meg som en kjempe.


Ulvelue på rundgang.

6 kommentarer:

Kine sa...

kan jeg få se et bilde av deg sammen med de små jentene?
når du står oppreist?
det hadde vært smut!

klemklem

Anonym sa...

They call me the rhymenocerous
Not because I'm fat
Not because I've got birds on my back
Because I'm horny, I'm horny
When I'm on the mic
I'm like global warming
You can't ignore me

Astrid Sofia sa...

hey ho!

Joachim sa...

Hahaha!
Ser du har blitt bitt av basillen, Tove:)
Kine, huff, jeg har ikke bilde av det. Noe som er skikkelig dumt. Jeg husker jeg tenkte "oh, detta må jeg ta bilde av". Men så var det noe med at kameraet var borte eller noe.
Mh.. Neste gang!

Anonym sa...

You`re the MADDAFLIPP`N

Joachim sa...

I`m the madderflippin`! Hey, i`m flipping you the bird!