torsdag, januar 22, 2009

(H)elgens fangst



Ok, så er det kanskje ikke en elg. Det er kanskje en hjort eller noe slikt i stedet. Men jeg kunne simpelthen ikke la den frekke overskriften gå til spille. For denne lampa, som er så stygg at den er utrolig kul, fant jeg på et marked på søndag. Den kosta meg 5 euro, og vokser på meg som en dårlig, men catchy poplåt.
Eneste som mangler er en fremtidig lampeskjerm, og hvis jeg noen gang blir lei av det faktum at det er en lampe, kan jeg bare bare skru av hele stanga og feste den på veggen.
Som en utstoppa hjort. Men bare i tungt, tungt metall.



Ny hatt fikk jeg meg også. Den forige caps`n er nok desverre død og begravet, så nå er det denne som gjelder.

8 kommentarer:

Nalina sa...

du burde få tak i sånn lampeskjerm man har på norske hytter. du vet, sånn skotskrutet med rød og grønn og sånn. blir bare sååååå fett, liZZm

Ane sa...

syykt kul lampe!

Kine sa...

jasså du har begynt med jeger-looken?

Joachim sa...

Kine: Jupp! Først lampe med hjort, og så caps med fuggel.
Veeeldig hipt i Paris akkurat nå, jeger-fashion:)

Ane; takk:)

Nalina; Jaaaa, det er jo akkurat sånn jeg er ute etter. Også må den være litt stor og dum, og gjerne med digre ting som henger nedover.

Anonym sa...

ja

Anonym sa...

Lampe: Litt ekkel, men på en annen måte kul.
Caps: Wow!

Joachim sa...

Haha. Og Wow, som i ekkel den òg? Eller fin?

Anonym sa...

Wow som i stilii!