mandag, januar 19, 2009

Dagens eventyr

I dag ble det plutselig skikkelig vårstemning. Tempraturen lå og kosa seg rundt 10 grader, og sola stråla. Det eneste var kraftig vind som fikk skjerfet til å blåse i alle himmelrettninger.
Jeg hørte på musikk, drakk altfor sterk kaffe og planla neste steg for å legge Paris for mine føtter.



Mari, dette blir forsåvidt due-blogg nummer to dedisert (ja, jeg har lest at det heter dedisert, og ikke dedikert) til deg. Det er fordi jeg vet at du er veldig glad i duer. Duebildene blir også dedisert til min kjære mor, som er omtrent like begeistra for duer som du er.



Lite tips rundt en så stor mengde duer; gå ganske rolig, og hold avstand. Før du vet ordet av det har du duer all over the place. Notert bak øret til neste gang.



Det endte med at det plutselig blåste opp til storm, himmelen ble svart, og ned kom enorme mengder vann.

4 kommentarer:

Mari sa...

Fy faen jeg blir kvalm.

Anonym sa...

Å huff og atter huff
Mama

øyvind sa...

Har du lest at det heter find, og ikke vind også eller? ;)

Joachim sa...

Oohhh... Buuuurn!